• System Informacji Przestrzennej
  • Rozkład jazdy BUS
  • Szlak Jagielloński
  • Facebook
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Powiatowe Centrum Informacji
  • Lokalna Grupa Działania
  • Uniwersytet Dziecięcy

Gdzie szukać pomocy?

Punkt Konsultacyjny dla osób uzależnionych od alkoholu i członków ich rodzin

24-200 Bełżyce ul.Fabryczna 2b (V piętro)

Godziny pracy Punktu Konsultacyjnego:

wtorek  godz. 8.00 – 11.00 (psycholog)

środa godz. 16.00 – 19.00 (instruktor terapii uzależnień)

 

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bełżycach

24-200 Bełżyce ul.Lubelska 3 (II piętro, pokój nr 26)

tel. 81 517-25-79

 

Mityngi Grupa: RAZ - BEŁŻYCE

Mityngi odbywają się w każdy poniedziałek godz. 18.00 – 20:00

24-200 Bełżyce ul.Fabryczna 2b (V piętro)

 

Całodobowe wsparcie psychologiczne w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta

Pomocą psychologiczną dla osób w kryzysie związanym z zagrożeniem epidemicznym czy kwarantanną służą psychologowie, którzy dyżurują pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800-190-590 możemy poprosić o przekierowanie rozmowy do dyżurującego przez całą dobę psychologa.

Ta szczególna forma pomocy skierowana jest do osób w kryzysie emocjonalnym, które źle znoszą odosobnienie, odczuwają stres lub lęk wywołany sytuacją zagrożenia epidemiologicznego. W takiej sytuacji wystarczy zadzwonić pod bezpłatny, całodobowy numer Telefonicznej Informacji Pacjenta
i poprosić o połączenie z psychologiem. Specjalista w trakcie telefonicznej rozmowy, przeprowadzi konsultację oraz w razie potrzeby wskaże dalszą ścieżkę postępowania np. konieczność konsultacji psychiatrycznej lub diagnozy pod kątem ewentualnej terapii.

Psychologowie, dyżurujący w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta, są dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Wsparciem będą również służyć psychologowie PZU Zdrowie, którzy posiadają bogate doświadczenie w udzielaniu zdalnej pomocy psychologicznej.

Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem, obsługa w języku angielskim a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego.
Zadzwoń 800-190-590

Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj: https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/calodobowe-wsparcie-psychologiczne-w-ramach-telefonicznej-informacji-pacjenta,7697.html

 

Gości online

Naszą witrynę przegląda teraz 107 gości 
  • Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej
  • Monitor Polski Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
  • Powiatowe Centrum Informacyjne
  • Mikroporady
  • Proekob
  •  Miasto i biznes
Free business joomla templates