W dniu 25 czerwca br. w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Bełżycach odbyło się podsumowanie konkursu plastycznego organizowanego przez Gminę Bełżyce w ramach projektu „Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji”.
Przedmiotem konkursu było wykonanie przez czteroosobowe grupy uczniów plakatu (pracy plastycznej) nawiązującej swoją tematyką do w/w projektu.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs wpłynęło 8 prac z dwóch szkół: Szkoły Podstawowej w Matczynie oraz Zespołu Szkół im Jana Pawła II w Bełżycach. Komisja konkursowa dokonała oceny prac wg następujących kryteriów: kreatywność, oryginalność, kompozycja, umiejętność użycia technik plastycznych, czytelność przekazu artystycznego, estetyczne wykonanie prac oraz kryterium zgodności treści z wartościami plastycznymi: zgodność z tematyką Konkursu.
Spośród wszystkich prac komisja wybrała 3 najwyżej ocenione, z których najlepszą okazała się praca wykonana przez uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 im Jana Pawła II w Bełżycach: Dominikę Wójtowicz, Elżbietę Al-Abadi, Klaudię Sajnóg, Nikolę Zając, którzy przygotowali pracę plastyczną pod opieką nauczycielki – Edyty Rząd.
Zgodnie z regulaminem konkursu plastycznego „Wrota Lubelszczyzny” – Informatyzacja Administracji” nagrodami są:
- cyfrowa ramka 10” dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Bełżycach;
- skórzana aktówka – dla nauczyciela nadzorującego;
- pamięć zewnętrzna 16GB, długopis metalowy oraz podkładka pod mysz – dla każdego autora zwycięskiej pracy.
Zwycięzcy otrzymali nagrody współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa IV, Działanie 4.1. Społeczeństwo Informacyjne.
Wręczenia nagród, które ufundował Lubelski Urząd Wojewódzki i Urząd Miejski w Bełżycach dokonali Burmistrz Bełżyc Ryszard Góra oraz Zastępca Burmistrza Bełżyc Marcin Olszak
Dla autorów II i III miejsca Burmistrz Bełżyc przygotował drobne upominki.
« poprzednia | następna » |
---|